av Tina » fre 22 mar 2013, 21:55
Jag skulle vilja lÀgga vattenburen golvvÀrme i vÄr hall pÄ bottenvÄningen. Den Àr relativt stor med stora glaspartier men vÀrms endast av en mycket liten radiator lÀngst in i rummet. Huset Àr ett trÀhus frÄn början av 1920-talet med kÀllare. Jag Àr orolig för trösklar och dörrar, bygger golvvÀrme högt?
Jag skulle vilja lÀgga vattenburen golvvÀrme i vÄr hall pÄ bottenvÄningen. Den Àr relativt stor med stora glaspartier men vÀrms endast av en mycket liten radiator lÀngst in i rummet. Huset Àr ett trÀhus frÄn början av 1920-talet med kÀllare. Jag Àr orolig för trösklar och dörrar, bygger golvvÀrme högt?