Vattenbur eller El??

Besvara


Den hÀr frÄgan Àr till för att indentifiera och förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode Ă€r PÅ
[img] Ă€r PÅ
[flash] Àr AV
[url] Ă€r PÅ
Smilies Ă€r PÅ
TrÄdhistorik
   

Expandera TrÄdhistorik: Vattenbur eller El??

Re: Vattenbur eller El??

InlĂ€gg av martin » tor 09 apr 2015, 15:29

Vad vÀrmer du ditt vatten med? OM du har en bra vÀrmekÀlla tex. fjÀrrvÀrme eller jordvÀrmepump tycker jag att du skall vÀlja vattenburen golvvÀrme.

Att du skall lÀgga in golvvÀrme ser jag som en sjÀlvklarhet! :D
Fördelarna med golvvÀrme Àr mÄnga. Golven kommer kÀnnas riktigt kalla i en kÀllare utan golvvÀrme.

Vattenbur eller El??

InlĂ€gg av ac81017 » sön 28 sep 2014, 17:09

Har ett rum i kÀllaren pÄ 45m2, Har tagit bort allt golv sÄ nu Àr det naken bottenplatta. FrÄgan Àr om det Àr vÀrt att lÀgga in golvvÀrme (typ 20 grader, alltsÄ inte varmt golv, bara inte kallt). Har kopplingarna för vattenburen vÀrme, men vet inte om det Àr det bÀsta eller om jag ska ha elvÀrme istÀllet. Har ett element i hela rummet.

Upp