av ac81017 » sön 28 sep 2014, 17:09
Har ett rum i kÀllaren pÄ 45m2, Har tagit bort allt golv sÄ nu Àr det naken bottenplatta. FrÄgan Àr om det Àr vÀrt att lÀgga in golvvÀrme (typ 20 grader, alltsÄ inte varmt golv, bara inte kallt). Har kopplingarna för vattenburen vÀrme, men vet inte om det Àr det bÀsta eller om jag ska ha elvÀrme istÀllet. Har ett element i hela rummet.
Har ett rum i kÀllaren pÄ 45m2, Har tagit bort allt golv sÄ nu Àr det naken bottenplatta. FrÄgan Àr om det Àr vÀrt att lÀgga in golvvÀrme (typ 20 grader, alltsÄ inte varmt golv, bara inte kallt). Har kopplingarna för vattenburen vÀrme, men vet inte om det Àr det bÀsta eller om jag ska ha elvÀrme istÀllet. Har ett element i hela rummet.