av Arne » ons 28 dec 2011, 15:06
hej
Jag har haft ett golvvĂ€rme typ nĂ€t installerat i flera Ă„r. Nu i helgen slutade det plötsligt att fungera. Ăr det troligast att termostaten lagt av?
Jag har inte gjort nÄgra Àdringar i byggnationnen eller golvet.
Arne
hej
Jag har haft ett golvvĂ€rme typ nĂ€t installerat i flera Ă„r. Nu i helgen slutade det plötsligt att fungera. Ăr det troligast att termostaten lagt av?
Jag har inte gjort nÄgra Àdringar i byggnationnen eller golvet.
Arne