Frostvakt för inkommande vatten

Besvara


Den hÀr frÄgan Àr till för att indentifiera och förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode Ă€r PÅ
[img] Ă€r PÅ
[flash] Àr AV
[url] Ă€r PÅ
Smilies Ă€r PÅ
TrÄdhistorik
   

Expandera TrÄdhistorik: Frostvakt för inkommande vatten

Re: Frostvakt för inkommande vatten

InlĂ€gg av Hampus » mĂ„n 16 apr 2012, 09:45

Frostvakterna vi har Àr en vÀrmekabel som du monterar utanpÄ vattenledningen med kabelstripes eller vanlig tejp. NÀr temperaturen gÄr under ca 3 grader celsius slÄr termostaten till och kabeln vÀrmer upp röret till ca 14grader innan den slÄr av igen.

Kabeln kan du installera sjÀlv och kopplas enkelt in i ett vÀgguttag!
Priserna varierar beroende pÄ kabellÀngden.

LĂ€nk: FrostGuard

Upp

cron