av Hampus » mĂ„n 16 apr 2012, 09:45
Frostvakterna vi har Àr en vÀrmekabel som du monterar utanpÄ vattenledningen med kabelstripes eller vanlig tejp. NÀr temperaturen gÄr under ca 3 grader celsius slÄr termostaten till och kabeln vÀrmer upp röret till ca 14grader innan den slÄr av igen.
Kabeln kan du installera sjÀlv och kopplas enkelt in i ett vÀgguttag!
Priserna varierar beroende pÄ kabellÀngden.
LĂ€nk:
FrostGuard
Frostvakterna vi har Àr en vÀrmekabel som du monterar utanpÄ vattenledningen med kabelstripes eller vanlig tejp. NÀr temperaturen gÄr under ca 3 grader celsius slÄr termostaten till och kabeln vÀrmer upp röret till ca 14grader innan den slÄr av igen.
Kabeln kan du installera sjÀlv och kopplas enkelt in i ett vÀgguttag!
Priserna varierar beroende pÄ kabellÀngden.
LĂ€nk: [url=http://golvvarmebutiken.se/catalog/index.php?cPath=41]FrostGuard[/url]