Nytt styrkort

Besvara


Den hÀr frÄgan Àr till för att indentifiera och förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode Ă€r PÅ
[img] Ă€r PÅ
[flash] Àr AV
[url] Ă€r PÅ
Smilies Ă€r PÅ
TrÄdhistorik
   

Expandera TrÄdhistorik: Nytt styrkort

Re: Nytt styrkort

InlĂ€gg av Hampus » tor 10 maj 2012, 10:11

TvÄ blink indikerar att nÄgot Àr fel pÄ slingan. Störst chans Àr att den Àr avkortad för mycket nÀr den lades. Det Àr förmodligen dÀrför ditt gamla kort gick sönder, dÄ det fick arbeta mycket hÄrdare Àn vad det vanligtvis skulle.
Vad man behöver göra i sÄfall Àr att koppla pÄ transformatorn direkt pÄ slingan, mÀta strömmen i slingan med en tÄngamperer meter, sedan byta ut transformatorn mot en som Àr speciallindad.

Upp

cron