av adde » mĂ„n 04 jun 2012, 13:34
HallÄ.Har Kelvin serie Nr : A 12605 lÄgvoltssystem (dock frÄn 2000) som jag mÀrkt börjar brÄka.Inne pÄ kretskortet sitter en orange modul som det blixtrar om mellan kretskort och modul.Vad göra??Passar nÄgot av dagens styrkort eller behöver jag en helt ny vit "lÄda"??

Mvh Adde
HallÄ.Har Kelvin serie Nr : A 12605 lÄgvoltssystem (dock frÄn 2000) som jag mÀrkt börjar brÄka.Inne pÄ kretskortet sitter en orange modul som det blixtrar om mellan kretskort och modul.Vad göra??Passar nÄgot av dagens styrkort eller behöver jag en helt ny vit "lÄda"?? :? Mvh Adde