av martin » tis 26 jun 2012, 11:11
I större rum (15 m2) och uppĂ„t brukar det inte löna sig att lĂ€gga lĂ„gvoltssystem. DĂ„ vĂ€ljer man istĂ€llet en 230V kabel. Vill man Ă€ndĂ„ anvĂ€nda lĂ„gvoltslösningen för att uppnĂ„ tex bygghöjd. SĂ
mÄste man tyvÀrr anvÀnda flera system. Man delar dÄ förslagsvis in golvet i tvÄ eller flera zoner som dÄ regleras med egen kabel och egen styrbox.
I större rum (15 m2) och uppĂ„t brukar det inte löna sig att lĂ€gga lĂ„gvoltssystem. DĂ„ vĂ€ljer man istĂ€llet en 230V kabel. Vill man Ă€ndĂ„ anvĂ€nda lĂ„gvoltslösningen för att uppnĂ„ tex bygghöjd. SĂ
mÄste man tyvÀrr anvÀnda flera system. Man delar dÄ förslagsvis in golvet i tvÄ eller flera zoner som dÄ regleras med egen kabel och egen styrbox.