av HilleBilly » fre 07 okt 2011, 15:41
Hej, vi tÀnker renovera köket och lÀgga in linoleumgolv. Och under linoleummattan vill vi ha komfortvÀrme, ska vi anvÀnda Kelvinkabeln eller folien? Kabeln mÄste vÀl bygga mer pÄ höjden Àn folien, eller sjunker kabeln ner i reflektorskivan sÄ att den inte mÀrks i ytskiktet?
Hej, vi tÀnker renovera köket och lÀgga in linoleumgolv. Och under linoleummattan vill vi ha komfortvÀrme, ska vi anvÀnda Kelvinkabeln eller folien? Kabeln mÄste vÀl bygga mer pÄ höjden Àn folien, eller sjunker kabeln ner i reflektorskivan sÄ att den inte mÀrks i ytskiktet?