av m*****n@passagen.se » fre 04 maj 2012, 15:19
Hej!
Var kopplar jag in jordkabeln(Vilken kontakt) pÄ termostaten K1-E16?? Som jag ser det (Och enligt manualen) sÄ finns bara nummer 5 ledig men det finns ingen mÀrkning för jord vid den kontakten!!??
Tacksam för hjÀlp
VĂ€nligen Mikael
Hej!
Var kopplar jag in jordkabeln(Vilken kontakt) pÄ termostaten K1-E16?? Som jag ser det (Och enligt manualen) sÄ finns bara nummer 5 ledig men det finns ingen mÀrkning för jord vid den kontakten!!??
Tacksam för hjÀlp
VĂ€nligen Mikael