av Elin » fre 12 okt 2012, 15:56
Hej!
Vi ska renovera vÄra hall och har bestÀmt oss för vattenburen golvvÀrme dÄ vi har vattenburna element med tvÄvÀgssystem.
Vi har kollat pÄ produkten GolvvÀrmepaket L8-5 8mm.
Huset har en betonggrund med 10 cm frigolit och med spÄnplatta över och sedan trÀgolvet som ska ersÀttas.
Dom remsorna man fÄr med dÀr man dra vÀrmerören, Àr dom bara att sÀtta dit pÄ spÄnskivan eller mÄste man gjuta över spÄnskivan innan man sÀtter dit dom?
Kollade Àven pÄ garantin, det stÄr att ni ha 1-2 Ärs garanti, vilket Àr det som gÀller pÄ GolvvÀrmepaket L8-5 8mm? Àr det fullgaranti sÄ det Àven tÀcker materialkostnader över systemet om nÄgon skulle hÀnda sÄ man mÄste riva upp?
VĂ€nliga HĂ€lsningar
Elin
Hej!
Vi ska renovera vÄra hall och har bestÀmt oss för vattenburen golvvÀrme dÄ vi har vattenburna element med tvÄvÀgssystem.
Vi har kollat pÄ produkten GolvvÀrmepaket L8-5 8mm.
Huset har en betonggrund med 10 cm frigolit och med spÄnplatta över och sedan trÀgolvet som ska ersÀttas.
Dom remsorna man fÄr med dÀr man dra vÀrmerören, Àr dom bara att sÀtta dit pÄ spÄnskivan eller mÄste man gjuta över spÄnskivan innan man sÀtter dit dom?
Kollade Àven pÄ garantin, det stÄr att ni ha 1-2 Ärs garanti, vilket Àr det som gÀller pÄ GolvvÀrmepaket L8-5 8mm? Àr det fullgaranti sÄ det Àven tÀcker materialkostnader över systemet om nÄgon skulle hÀnda sÄ man mÄste riva upp?
VĂ€nliga HĂ€lsningar
Elin