Vilket system ska jag ha?

Besvara


Den hÀr frÄgan Àr till för att indentifiera och förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode Ă€r PÅ
[img] Ă€r PÅ
[flash] Àr AV
[url] Ă€r PÅ
Smilies Ă€r PÅ
TrÄdhistorik
   

Expandera TrÄdhistorik: Vilket system ska jag ha?

Re: Vilket system ska jag ha?

InlĂ€gg av martin » tis 16 okt 2012, 10:28

Är det elektrisk eller vattenburen golvvĂ€rme du funderar pĂ„.
NÀr det gÀller val av golvvÀrme rekommenderar jag vÄr golvvÀrmeguide.
Sök din golvvÀrme i vÄr GolvvÀrmeguide hÀr

Som ett spontant svar pÄ din frÄga sÄ vist till din golvyta 3,4*5,1 m = 17,3 m2 sÄ kan ett paket för 15 m2 passa. Beror lite pÄ om du tittar pÄ paket med spÄrade skivor eller inte.

Vilket system ska jag ha?

InlĂ€gg av J.Man » mĂ„n 15 okt 2012, 19:24

Tjena tÀnkte göra om mitt garage i kÀllaren till ett rum med golvvÀrme. Rummet Àr 3,4 m gÄnger 5,10 m, vilket system bör jag anvÀnda mig av? RÀcker det med 15m2 systemet? UrsÀkta för mina dumma frÄgor, vet ingenting om det hÀr bortsett frÄn att jag vill ha det varmt om min fötter.

Upp

cron