golvvÀrme

Besvara


Den hÀr frÄgan Àr till för att indentifiera och förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode Ă€r PÅ
[img] Ă€r PÅ
[flash] Àr AV
[url] Ă€r PÅ
Smilies Ă€r PÅ
TrÄdhistorik
   

Expandera TrÄdhistorik: golvvÀrme

Re: golvvÀrme

InlĂ€gg av martin » tis 08 jan 2013, 13:13

Det gÄr bra att bestÀlla reglerboxen separat.
Du hittar demHÄR

Du behöver ett modellnamn för att veta vilken box du skall vÀlja. Modellnamnet bör stÄr pÄ sidan av boxens utsida.

golvvÀrme

InlĂ€gg av Stenström » tor 13 dec 2012, 09:06

Har ett golvvÀrmesystem kelvin med s/n: A4913
Inköpt och installerad 1997-05-17
Tror att reglerboxen har lagt av
GÄr den att köpas separat och vad kostar den i sÄ fall

Upp

cron