GolvvÀrme

Besvara


Den hÀr frÄgan Àr till för att indentifiera och förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode Ă€r PÅ
[img] Ă€r PÅ
[flash] Àr AV
[url] Ă€r PÅ
Smilies Ă€r PÅ
TrÄdhistorik
   

Expandera TrÄdhistorik: GolvvÀrme

Re: GolvvÀrme

InlĂ€gg av Hampus » tis 05 mar 2013, 16:35

GVB Kabelkit levereras med buntband för att fÀstas i armeringsnÀt. Men det gÄr sjÀlvklart bra att lÀgga kabeln direkt mot underlaget och fÀsta med dubbelhÀftande tejp ocksÄ, ifall man skall gjuta ett golv utan armering.
För golvvÀrmens skull har det ingen betydelse om man anvÀnder armeringsnÀt eller ej.

GolvvÀrme

InlĂ€gg av QQW » mĂ„n 25 feb 2013, 19:15

Varför har ni valt att under er egen golvvÀrmekabel lÀgga en armeringsmatta/nÀt? Det bygger dÄ betydligt mer Àn alternativet med den smalare kabeln pÄ 2,9 mm som endast tejpas fast.
Fördelar med respektive system?
Med vÀnlig hÀlsning,
Åke Q-Dahlström

Upp

cron