av Birna » tis 26 feb 2013, 08:49
Hej!
En undran om bjälklagsplåt. Ska lägga på övervåning och det är reglat med c/c 40 .
Går det att använda bjälklagsplåt så att den "hänger" över 20 cm åt ena hållet ev med en stödlist under???
Mvh.Birna
Hej!
En undran om bjälklagsplåt. Ska lägga på övervåning och det är reglat med c/c 40 .
Går det att använda bjälklagsplåt så att den "hänger" över 20 cm åt ena hållet ev med en stödlist under???
Mvh.Birna