Bjälklagsplåt

Besvara


Den här frågan är till för att indentifiera och förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode är PÅ
[img] är PÅ
[flash] är AV
[url] är PÅ
Smilies är PÅ
Trådhistorik
   

Expandera Trådhistorik: Bjälklagsplåt

Re: Bjälklagsplåt

Inlägg av martin » sön 07 apr 2013, 00:55

Nja förstår inte riktigt hur du tänkt dig. Tror det blir svårt att lägga bjälklagsplåt ovanpå ett bjälklag med cc 40.
Jag hade nog valt gles eller spårad spån istället.

Bjälklagsplåt

Inlägg av Birna » tis 26 feb 2013, 08:49

Hej!
En undran om bjälklagsplåt. Ska lägga på övervåning och det är reglat med c/c 40 .
Går det att använda bjälklagsplåt så att den "hänger" över 20 cm åt ena hållet ev med en stödlist under???
Mvh.Birna

Upp

cron