vattenburen golvvÀrme

Besvara


Den hÀr frÄgan Àr till för att indentifiera och förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode Ă€r PÅ
[img] Ă€r PÅ
[flash] Àr AV
[url] Ă€r PÅ
Smilies Ă€r PÅ
TrÄdhistorik
   

Expandera TrÄdhistorik: vattenburen golvvÀrme

Re: vattenburen golvvÀrme

InlĂ€gg av martin » fre 05 apr 2013, 18:14

:!: Man fÄr inte flytspackla direkt pÄ vÀrmespridningsplÄtar! SÄ limma och skruva golvgips Àr det som gÀller. Det mÄste Àven vara max 300 mm cc pÄ golvbjÀlkar.

(Man kan flytspackla men dÄ gÀller tvÄ lager ÄldersbestÀndig plast ovanpÄ golvvÀrmen sedan flytspackla minst 30 mm med armeringsnÀt i gjutningen.)

Jag rekommenderar att du tar in en offert pÄ det material du behöver via http://golvvarmebutiken.se/offert

vattenburen golvvÀrme

InlĂ€gg av per » fre 05 apr 2013, 10:22

Tjena.
Vi har fÄtt tvÄ olika bud pÄ montering av vattenburen golvvÀrme pÄ trÀbjÀlkslag/golv.
Vi skall anvÀnda spÄrad spÄnskiva och 16 mm rör, den ena sÀger att man lÀgger detta och sedan flytspacklar med nÀt.
Den andra sÀger att man skall lÀgga gips pÄ detta först och sedan avsluta med klinkers.
Detta Àr en hall pÄ övervÄning.
Vad gÀller?
/Pelle

Upp

cron