av Roland » tor 23 maj 2013, 20:20
Hej,
Min Devireg 520 har gÄtt sönder. Jag har mÀtt upp givare och vÀrmeslinga och dessa verkar vara hela (15 kohm vid ca 23 grader). VÀrmeslingan Àr pÄ 700 W (75 ohm). Termostaten sitter i en Schneider/ELJO Trend-ram.
Kan jag byta till Devireg Touch och behÄlla givare, vÀrmeslinga och Schneider/ELJO-ramen?
PÄ Danfoss hemsida stÄr att Devireg Touch passar ihop med Schneider Exxact, men jag vet inte om det Àr samma sak som Trend.
Kan ni hjÀlpa mig?
mvh
Roland Henriksson
Hej,
Min Devireg 520 har gÄtt sönder. Jag har mÀtt upp givare och vÀrmeslinga och dessa verkar vara hela (15 kohm vid ca 23 grader). VÀrmeslingan Àr pÄ 700 W (75 ohm). Termostaten sitter i en Schneider/ELJO Trend-ram.
Kan jag byta till Devireg Touch och behÄlla givare, vÀrmeslinga och Schneider/ELJO-ramen?
PÄ Danfoss hemsida stÄr att Devireg Touch passar ihop med Schneider Exxact, men jag vet inte om det Àr samma sak som Trend.
Kan ni hjÀlpa mig?
mvh
Roland Henriksson