av martin » mĂ„n 02 jan 2012, 10:08
Normalt installeras termostater i en vanlig "dosa" pÄ vÀggen. Byter gör man helt enkelt genom att plocka bort ramen, skruva loss termostaten och lossa pÄ kablarna pÄ baksidan (fas, nolla, jord, givare+ givare-, vÀrmekabel fas och vÀrmekabel nolla) den nya termostaten monteras sedan pÄ samma vis.
Termostat och vÀrmekabel av olika fabrikat?
Normalt installeras termostater i en vanlig "dosa" pÄ vÀggen. Byter gör man helt enkelt genom att plocka bort ramen, skruva loss termostaten och lossa pÄ kablarna pÄ baksidan (fas, nolla, jord, givare+ givare-, vÀrmekabel fas och vÀrmekabel nolla) den nya termostaten monteras sedan pÄ samma vis.
[url=http://golvvarmekungen.se/2011/termostat-varmekabel-olika-fabrikat/]Termostat och vÀrmekabel av olika fabrikat?[/url]