20 kvm golvvÀrme

Besvara


Den hÀr frÄgan Àr till för att indentifiera och förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode Ă€r PÅ
[img] Ă€r PÅ
[flash] Àr AV
[url] Ă€r PÅ
Smilies Ă€r PÅ
TrÄdhistorik
   

Expandera TrÄdhistorik: 20 kvm golvvÀrme

Re: 20 kvm golvvÀrme

InlĂ€gg av Hampus » tis 14 feb 2012, 15:32

Hej Emil,

Det gÄr bra att köra pÄ det systemet! Dock Àr det en för stor yta att endast ha en (8mm) slinga pÄ dÄ det blir för högt tryckfall, samt att vattnet hade hunnit bli kallt innan det runnit tillbaka i returen.
SÄ i ett 20kvm paket rÀknar man med att ha 4 slingor.

Vill du inte ha sÄ mÄnga slingor kan du vÀlja ett 12mm paket, dÄ behöver du endast 2 slingor. Dock bygger det lite mer pÄ höjden, men Àr nÄgra slantar billigare.

Upp

cron