vattenburen golvvärme saknar anslutniongsventiler

Ett osorterat forum där gäster kan ställa frågor om golvvärme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frågorna i rätt forums kategori. För snabbare svar ställ frågan i kategorierna ovan.

vattenburen golvvärme saknar anslutniongsventiler

Inläggav michahb » ons 15 jun 2011, 07:21

Hej
Jag köpte 2 golvvärmepaket (vattenburen golvvärme, LK) i början av året, installerade fördt det i badrummet (våtrumsspärr osv tog lite tid!) så vi har inte hunnit börja på andra golvet till hallen förrän nu. Upptäckte att vi inte hittar några anslutningskopplingar i lådan. Inser att det är lite sent att komma med detta problem nu men måste ju ha dem för att slutföra installationen. Det står i instruktionsboken att man måste använda de medföljande anslutningskopplingarna. Går det att hitta samma kopplingar hos vvs butik? kan ni skicka bara kopplingarna? Vad kan jag göra?
MVH
Michaela Hager Budny
michahb

Re: vattenburen golvvärme saknar anslutniongsventiler

Inläggav michahb » fre 17 jun 2011, 06:43

Hej
Tack för svar. Jag var lite panikslagen då mina projekt redan dragit månader över tiden så när jag inte fick svar första dygnet ringde jag LK som finns här i Stockholm. De sa att de skulle skicka kopplingarna och jag skulle ha de idag. Förhoppningsvis har det löst sig, om inte hör jag av mig igen.
Tack igen
Michaela Hager Budny.
Order #2281
michahb

Återgå till Allmänna golvvärmefrågor

• Relaterade trÃ¥dar
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget