Frostvakterna vi har är en värmekabel som du monterar utanpå vattenledningen med kabelstripes eller vanlig tejp. När temperaturen går under ca 3 grader celsius slår termostaten till och kabeln värmer upp röret till ca 14grader innan den slår av igen.
Kabeln kan du installera själv och kopplas enkelt in i ett vägguttag!
Priserna varierar beroende på kabellängden.
Länk: FrostGuard

