av Pelle » mÃ¥n 29 aug 2011, 07:34
Nu har jag mätt resistansen på mitt golv och den är 3,2ohm. Jag har den gula golvslingan. Vad kan ha hänt?
De röda ledningarna, på styrkortet, har jag kopplat till golvet, de svarta till transformatorn. Känns rätt inkopplat.
Finns det möjlighet att på nåt sätt anpassa styrkortet till den lägre resistansen, eller kommer strömmen i slingan att bli för hög?
Man kanske ska anpassa golvslingan istället?
/Pelle