Ett osorterat forum där gäster kan ställa frågor om golvvärme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frågorna i rätt forums kategori. För snabbare svar ställ frågan i kategorierna ovan.
av Hampus » tor 01 sep 2011, 10:18
Ja det går bra! Sålänge du gjuter in golvvärmeslangen/kabeln enligt anvisningarna så är det inga problem.
-
Hampus
-
- Inlägg: 171
- Blev medlem: tor 10 mar 2011, 16:37
Återgå till Allmänna golvvärmefrågor
-
- Golvvärme på plastmatta
av Yngve Sahlin » tis 02 okt 2012, 13:04
- 1 Svar
- 7304 Visningar
- Senaste inlägget av martin

tis 16 okt 2012, 09:47
Allmänna golvvärmefrågor
-
- Golvvärme på plastmatta
av Pelle i Ljungby » ons 30 nov 2011, 12:10
- 0 Svar
- 3324 Visningar
- Senaste inlägget av Pelle i Ljungby

ons 30 nov 2011, 12:10
Allmänna golvvärmefrågor
-
- Golvvärme och Plastmatta
av erland » ons 31 aug 2011, 23:06
- 1 Svar
- 3478 Visningar
- Senaste inlägget av erland

tor 01 sep 2011, 10:32
Allmänna golvvärmefrågor
-
- Golvvärme på plastmatta
av martin » ons 21 dec 2011, 18:26
- 0 Svar
- 3704 Visningar
- Senaste inlägget av martin

ons 21 dec 2011, 18:26
Allmänna golvvärmefrågor
-
- Golvvärme i badrum med plastmatta
av jimmy » mÃ¥n 11 jun 2012, 09:10
- 1 Svar
- 4646 Visningar
- Senaste inlägget av Hampus

tis 03 jul 2012, 15:25
Allmänna golvvärmefrågor