Hej!
Vi ska renovera toaletten och tänkte ha golvvärme i stället för (Vattenburna) elementet som suttit där.
Har rivit ut det gamla golvet och tänker att det bästa är att lägga glespanel med fördelningsplåtar och
trägolv på detta och plastmatta på det.
Det är ca 6m2 stort.
Vad behöver jag för grejor?
Tacksam för svar.
Jan

