Hej!
Undrar im det finns nÄgon som kan förklara hur jag kalibrerar en rumstermostat, typen Àr en med magnet kontakt. Sitter en skruv som man kan reglera. Har vattenburen golvvÀrme i hela huset. Vissa termostater vi har slÄr fel pÄ sÄ mycket som 5 grader för varmt.
Tacksam för lite vÀgledning

