Jag har planer på att köpa ett kit för upp till fem kvadratmeter och lägga i mitt badrum och kommer att gjutas över med flytspackel.
Har stålrör i mitt värmesystem idag, som jag kopplat på 12mm koppar på. Dock har jag ingen aning om hur jag ska dra dessa rör! Vilket CC-mått passar bäst? Ska jag dra ut rören ur väggen ett par centimeter? Ska rören ligga horisontellt? Vertikalt? Vad ska sitta i ändarna på kopparrören för att kunna ansluta minikretsventilen? Hur ser plåtskåpet ut? Vilka mått har det?

