Ett osorterat forum där gäster kan ställa frågor om golvvärme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frågorna i rätt forums kategori. För snabbare svar ställ frågan i kategorierna ovan.
av jonas » tis 02 aug 2011, 21:13
Hej kan jag använda net kittet till mitt golv utan att flytspackla mitt golv är spånskiva och jag tänkte lägga klinker .. mvh jonas
-
jonas
-
Återgå till Allmänna golvvärmefrågor
-
- Net-KIT 3 till klinker
av martin » ons 03 aug 2011, 13:32
- 0 Svar
- 11328 Visningar
- Senaste inlägget av martin

ons 03 aug 2011, 13:32
Allmänna golvvärmefrågor
-
- Klinker på LK
av Patrik » ons 08 jan 2014, 16:23
- 1 Svar
- 22952 Visningar
- Senaste inlägget av martin

tor 09 apr 2015, 15:33
Allmänna golvvärmefrågor
-
- Klinker på Alumat??
av Samir » tis 15 jan 2013, 17:11
- 1 Svar
- 9881 Visningar
- Senaste inlägget av martin

mån 21 jan 2013, 10:46
Allmänna golvvärmefrågor
-
- Klinker i hall
av martin » ons 27 apr 2011, 16:28
- 0 Svar
- 23641 Visningar
- Senaste inlägget av martin

ons 27 apr 2011, 16:28
Golvvärme EL 230V
-
- Klinker på vattenburengolvvärme
av AndreasEgnesund » sön 23 okt 2016, 17:36
- 0 Svar
- 27589 Visningar
- Senaste inlägget av AndreasEgnesund

sön 23 okt 2016, 17:36
Allmänna golvvärmefrågor