Vannbåren gulvvarme

Ett osorterat forum där gäster kan ställa frågor om golvvärme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frågorna i rätt forums kategori. För snabbare svar ställ frågan i kategorierna ovan.

Vannbåren gulvvarme

Inläggav gvalmaas » ons 22 aug 2012, 16:17

Hei
Jeg skal legge gulvvarme i mitt kjøkken og i min stue i løpet av september.
Jeg skal flytavrette kjøkkengulvet og ønsker å bruke "Golvvärmepaket L12-10", og så skal jeg legge Golvvärmepaket EPS-30 på stuen.
Dette ønsker jeg å samle i ett skap som plasseres i forbindelse med stuen, og jeg ønsker da å få en minifordeler som kan håndtere alle disse 3 kursene. I tillegg til dette hadde det vært ønskelig med ett uttag til som mulig vil bli anvendt ved et senare tag. Dette skulle bli en minifordelare med totalt 4 uttag i stellet for de minifordelare som føljer med satsene. Er det muligt å kunne gøra så. Kan dere være så vennligen å gi meg bestillingnummer på hva jag behøver i så fall.

Mvh
Geir
gvalmaas

Re: Vannbåren gulvvarme

Inläggav martin » ons 19 sep 2012, 11:04

Allt går att lösa men vi behöver troligen titta på detta lite mer i detalj så jag föreslår att du ringer oss på +46 (0)35-227733
DOck skriver du att du vill kombinera L12-10 och EPS-30. Det går bra men du kommer då utnyttja alla fyra utgångarna på minifördelaren. Det finns ingen större minifördelare så vill du förbereda för fler slingor behövs värmekretsfördelare RF istället.

Skruvlock för att stänga ej utnyttjade kopplingar på fördelaren finns för både mini och RF fördelarna.
martin
Webbplatsadministratör

Återgå till Allmänna golvvärmefrågor

• Relaterade trÃ¥dar
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget