Kevin govvärmematta

Ett osorterat forum där gäster kan ställa frågor om golvvärme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frågorna i rätt forums kategori. För snabbare svar ställ frågan i kategorierna ovan.

Kevin govvärmematta

Inläggav Carin Feldman » lör 29 sep 2012, 09:43

Hej, vi ska själva lägga golv med värme och klinker i köket i vårt nybyggda hus. Med matta verkar det ju buslätt. Vi behöver till ca 14 m2. Vad behöver vi beställa? Comfortvärme. Vad blir det för kostnad jämfört med Kelvin 500?
Med vänlig hälsning, Carin Feldman
Carin Feldman
 

Re: Kevin govvärmematta

Inläggav martin » tis 16 okt 2012, 09:43

Hej, Till 14 m2 går det åt två mattor då Net-Kit kommer i maximal storlek på 10 m2.
Jag rekommenderar två st Net-KIT 7.
Net-KIT hittar du här.
martin
Webbplatsadministratör
 
Inlägg: 296
Blev medlem: tis 05 maj 2009, 18:39


Återgå till Allmänna golvvärmefrågor