GolvÀrme

Besvara


Den hÀr frÄgan Àr till för att indentifiera och förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode Ă€r PÅ
[img] Ă€r PÅ
[flash] Àr AV
[url] Ă€r PÅ
Smilies Ă€r PÅ
TrÄdhistorik
   

Expandera TrÄdhistorik: GolvÀrme

Re: GolvÀrme

InlĂ€gg av Hampus » tor 09 feb 2012, 10:38

Ja, Man kan lÀgga Kelvin direkt pÄ plastmatta. Reflektorskivan Àr alltid rekommenderad nÀr man ska lÀgga Kelvin under trÀgolv. Den underlÀttar lÀggningsarbetet jÀmfört med vanliga stegljuddÀmpningsfoams osv. som kommer pÄ rulle.
XK500 klarar upp till MAX 14kvm nÀr det gÀller komfortvÀrme, sÄ i köket Àr det lite i överkant. PÄ ytan som Àr pÄ 5,5kvm passar dock en XK500 utmÀrkt för att fÄ fullvÀrme.
Finns en trÄd som tÀcker just detta Àmnet, med mycket bra information om hur man ska gÄ till vÀga: GolvvÀrme TrÀgolv

Upp