Ett osorterat forum där gäster kan ställa frågor om golvvärme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frågorna i rätt forums kategori. För snabbare svar ställ frågan i kategorierna ovan.
av Björn » mÃ¥n 25 jan 2010, 11:00
Ja det är det som är tanken med L12 paketen.
Dock kräver det minsta paketet L12-5 att man har tvårörs system.
/B
-
Björn
-
Återgå till Allmänna golvvärmefrågor
-
- Inkoppling
av kraatz » sön 24 jan 2010, 14:42
- 0 Svar
- 16630 Visningar
- Senaste inlägget av kraatz

sön 24 jan 2010, 14:42
Vattenburen golvvärme
-
- Royal 120 inkoppling
av Hampus » ons 02 nov 2011, 08:48
- 1 Svar
- 7679 Visningar
- Senaste inlägget av Hampus

ons 02 nov 2011, 13:38
Golvvärme EL Lågvolt
-
- Tidpunkt för inkoppling
av Mats » tis 11 sep 2012, 10:00
- 1 Svar
- 3330 Visningar
- Senaste inlägget av martin

tis 25 sep 2012, 22:08
Allmänna golvvärmefrågor
-
- Royal 120 inkoppling
av Fredrik » tis 01 nov 2011, 17:49
- 1 Svar
- 3239 Visningar
- Senaste inlägget av Fredrik

ons 02 nov 2011, 10:33
Allmänna golvvärmefrågor
-
- Inkoppling LK Minikretsventil RTB
av Sahlen » ons 11 jan 2023, 08:14
- 0 Svar
- 0 Visningar
- Senaste inlägget av Sahlen

ons 11 jan 2023, 08:14
Vattenburen golvvärme