Hej,
Ville bara fråga om jag kan koppla min eldriva varmvattenberedare till golvvärme-system i mitt hus?
Har två slingor i betongplattan i min källarvåning som ej är inkopplad i nuläget, har inte råd med fullt luft/vatten/bergvärme system.
Golvyta i källaren är 65 kvm.
Är ej expert på området, tror jag behöver någon pump för cirkulationen, minishunt samt termostat.
Någon som kan hjälpa?

