Hej!
Funderar pÄ att lÀgga Kelvin XK300 som Ànda vÀrmekÀlla pÄ golvet i hallen pÄ ca.5m2 som jag hÄller pÄ att renovera, kommer det att rÀcka för att fÄ
tillrÀcklig vÀrme?
PÄ golvet ligger det spÄnskiva (plastmatta ovanpÄ spÄnskiva, som tas bort), kan jag lÀgga kabeln rÀtt pÄ spÄnskivan eller behöver jag nÄgot under?
Mvh

News of forum.golvvarmebutiken.se